Blötsnö

Typiskt, men slasket kommer ju förr eller senare. Riktig blötsnö som dalar. Synd att jag tvättade bilen igår. Då var det ju torrt.

Skulle ut och gå på långprommis med en kompis nu. Men det är för risigt väder för att det ska kännas bra, får hoppas det bli bättre till imorgon. Har dessutom inga kläder för blötväder. Tänkte handla en ny jacka idag, men dom öppnar 11 där jag hade tänkt gå in. Så då åkte jag hem istället.

Blir väl Easy Cover-uppsättning istället då. BLÄ!
Är inte motiverad att ta tag i det och definitivt inte tapetsera nå mer. Men jag måste väl tyvärr. Ingen annan kommer ju göra det åt mig.

Till helgen drar bygget av den andra badrummet igång. Ska bli kul att äntligen få lite ordning där nere.
Tyvärr så drog sig snickarna som hjälpt till innan ur. På ett lite mindre bra sätt dessutom. Hälsade med en annan att dom inte vill göra klart det vi ska ha hjälp med. Lite oschysst, kunde väl ha sagt det lite tidigare eftersom vi har väntat i 3 veckor på att dom ska dra igång. Dom har dessutom vetat om sen innan jul att vi ville ha hjälp med mer.

NOT NICE!

Ja, det blev ju ett mindre muntert inlägg. Får väl lägga upp en rolig bild så det väger upp lite.



Fast det var ju mer skräckinjagande än roligt kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0