Eller alldeles, alldeles underbart...

Satt och tittade ut genom fönstet förut. Soligt och mycket snö. Den som ändå hade en skoter och kunde åka ut och sola och grilla. Skoterleden går ju bara ca. 80 meter från huset. Men men, vad är väl en bal på slottet...
Och det billigare altenativet är ju längdskidor. Men det är jag såå värdelös på så att det är i princip förbjudet för mig att åka enligt lag. Så fort det blir lutning så antar jag formen av en snöboll.

Har för ont i halsen och öronen för att orka ringa nån. Får vara eremit ytterligare en dag.
Nu ska jag gå och se på Bygglov, sen är det "Såld på hus" som jag också tycker är super bra. 

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: MP

Har du provat swedish kick???? Funkar asbra även om man inte vallat!!!

2009-02-10 @ 20:39:27
URL: http://www.jissa-marita.blogsopot.com
Postat av: Cissi

Ha ha! Kanske vore nåt.

2009-02-10 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0