Onyttig och nyttig dag

Tog en promenad i morse med brorsans fru och barn till affären. På vägen hem gick vi förbi kondiset och slank in och handlade semlor. Det är ju trots allt Fettisdag. Köpte wienersemlor, men jag blev besviken, för dom var inte lika god som sist. Åt inte ens upp hela.

Sen byggdes det lite lego.

Tog efter det med mig brorsans yngste på en promenad i 1 timme.
Trött kille.

     

Så jag gick liksom plus minus noll idag när det gäller nyttigheter. Men jag funderar på att vara lite mer nyttig här hemma. Sätta lite Easy Cover i gillestugan, så den blir klar nån gång. Har ju bara inte bestämt mig för vilken tapet det ska bli...

Slutar väl med att jag fastnar här vid datorn och surfar tapeter...
 


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, om jag ändå kunde hitta ett jobb åt han. Men vad fan hur svårt ska de vara?!?! Vill ha mitt hus nu, för då blir ju livet perfekt, eller? :)

2009-02-25 @ 13:01:30
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0