Följetong otur

Ja, jag börjar bli extremt tjatig om vilken otur jag har. Men jag kan tyvärr inte sluta klaga än.

Var och hämtade ut bilen idag på verkstaden. Kostade 919:- för felsökning och smörjning av bromsar, men felet kvarstår fortfarande. Dom kunde inte åtgärda felet då det är problem att komma in i datasystemet. Så jag måste lämna in bilen på Seat-verkstad i hopp om att dom kan lösa det. Vilket betyder innebär ytterligare felsökning.
Ringde Berners och bokade tid. Han jag pratade med sa att det lät komplicerat, så han satte ett tak på priset för felsökningen. 2200:-.
Med andra ord så kommer sammanlagt enbart felsökningen gå på över 3000:-. Sen ska alltså felet åtgärdas också. DYRT!

Cordobans dagar i min ägo äro räknade!

Imorgon ska jag spela på Lotto igen. Måste ju vända nån gång.

Ha en trevlig helg, själv ska jag jobba. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

men cissi, eller ska jag skriva cicci? :) tänk på allt bra du har oxå, inte bara olycka... en kär sambo, ni är friska, ialla fall ibland, och ni har underbara vänner :) är det inte det som betyder nåt här i livet, skit i bilen, samåk med janet! ha det bra så hörs vi! kram

2009-02-01 @ 23:03:43
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, jag håller med Anna. Lämna Chorizon hemma och köp de där snygga möblerna på IKEA (som du hade i inlägget innan) till huset istället =)

Kram!

2009-02-03 @ 03:07:53
URL: http://emigranterna2008.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0