Sjunde mathimlen

Igår var vi och hälsade på Helena och hennes familj. Vi har varit kompisar i över 30 år! Sjukt länge!
Dom bjöd på fantastiskt god mat. Vi kom till "sjunde mathimlen".
Hade en supertrevlig kväll. Tydligen gick det en hel del vin också. Men jag mår prima idag så det var nog hälsosamt mycket.

Idag har vi haft släkten på besök. Eftersom vi inte firade mig förra helgen då jag blev sjuk, så tog vi och åt smörgåstårta idag istället. Fick ju frysa in tårtan. Kul med kalas.
Höll knappt på hinna med oss pga. skottningen. Jösses vad snö det har kommit. Dessutom så har vi slänt ner mot parkeringen, så det betyder att vi måste skotta så höga vallar. Blev helt färdiga.
Tror det är läge att skaffa snöslunga om det här ska gå smidigt.
Men jag ska väl inte gnälla, jag gillar ju snö och vinter.

Imorgon är det jobb 8.30-20.15. Så det är väl lika bra man går och knyter sig om man ska orka. Förkylningen hänger kvar så man är inte i topptrim.

Kommentarer
Postat av: janet

ha ha,, tyack för inlägget...

nej det blev ju lite pinsamt där..tänk om jag kunde hålla min stora trut stängd ibland!!!

2009-01-27 @ 11:22:42
URL: http://fabulousjanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0