Grillkoma

Idag har det varit växlande väder. Tryckande värme, åska och lite regn blandat med en massa sol.



Vi var ut till Birsta och köpte present till Olles bror bla. Där var det riktigt svart på himlen. Gjorde en dundertabbe och gick in på skopunkten innan vi skulle handla på Ica Maxi, snacka om att vi blev dyngsur när vi gick emellan. Givetvis var det ju MIN idé... Inte populärt.

Nu har vi nyss kommit hem ifrån brorsan. Vi grillade där med mamma, pappa och brorsans familj. Åt alldeles för mycket och toppade det hela med kladdkaka och glass. Mumma!







Hamnade i grillkoma! Men vaddå, nån måste ju förbarma sig över halloumiosten. Den får ju inte slängas!

Nu vet jag inte om jag orkar förflytta mig till soffan. Pust!

Imorgon kan det tänkas bli lite målning, beroende på vädret. Olle ska på golftävling på eftermiddagen, så jag får väl passa på att göra lite nytta under tiden.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag tyckte också att det såg bra ut :)

Vi ska åka i februari. Ett tag kvar, men det är då valarna är på plats :)

2009-07-17 @ 08:16:38
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0