Skrattattack

Jaha, då är det skarpt läge imorgon då. För nu kan det väl fasen inte hända nåt så jag inte kan jobba imorgon. För jag blev hemma igår.

Ryggen är betydligt mycket bättre. Lite stel, men det är helt otroligt att det gick över så snabbt. Måste varit nån nerv som låg i kläm. I söndagskväll ar jag helt säker på att det var ett revben som var av.
Tog en Tradolan innan jag skulle sova, fick en skrattattack när jag lade mig i sängen som resulterade i att jag grinade om vartannat. För det gjorde sååå ont när jag skrattade. Tårarna rann. Olle bara skakade på huvudet...
Jag ligger tvärs över sängen och försöker åla mig till normal sovställning, samtidigt som jag skrattar och grinar. Vilken syn!

Nu ska vi åka in till stan. Jag ska prova ut nya arbetsskor. Har skjutit på det hela semestern...

Ikväll blir det till att röja och åka på soptippen. Äntligen ska vi få bort allt skräp. Ser ut som några tattare bor här. Oljetank i delar och kylskåp, som står utanför garaget.

Adíos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0