Oväntat besök

Låg och drog mig i morse när jag hörde en knackning av en liten hand på ytterdörren. Det var lilla L som kom på besök. Han visade upp nån såpbubblepistol som han var så glad över. Jag frågade om hans mamma visste att han gått till oss och han svarade ja.
Han gick in och kolla runt lite, sa att han var lite törstig. Så han fick en festis i köket. Efter en stund sa han "jag ser mamma". Så jag kollade ut och hon såg rätt förskräckt ut. Gjorde några gester med ena armen och nickade. Då förstod jag att han hade ju rymt hemifrån den lille rackaren.

Han fick iallafall fika lite med oss och titta på Ice age. Kanske inte var så smart när jag tänker efter att "belöna".

Det ska bli intressant det här. Hans lillebror brukar ju också som oftast försöka ta sig hit. Så när han blir lite större och kan släppas ur sikte, så kommer nog han hit ofta. Bäst att bunkra med glass kanske. Fast då kommer dom väl bosätta sig här. =S

Men dom är ju så söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0