Surmulet

Surmulen himmel och jag är ledig även idag. Betyder det att jag måste vara inne och fixa en massa?

Har nyss varit och ansat barret. Blev liite för kort, eller annorlunda eller vad man nu ska säga. Men det växer ju ut som tur är. Å det är ju sommar så det är ju skönt med kort. Värsta är bara att det var jättenära att jag kunde sätta upp det i en pyttesvans innan. Men men.

I helgen är det enbart jobb som gäller. 18.5 timmar ska jag jobba sammanlagt. Men eftersom det är röddag båda dagarna så ger det ju extra klirr i kassan =)

Nu är kaffet klart! Måste ta mig en stoor kopp.


Kommentarer
Postat av: Leffe

men du har ju en stol...............

2009-06-05 @ 22:57:06
Postat av: Anna

hoppas att allt går bra i helgen, och att alla runt omkring dig sköter sig... har tänkt på det där du sa, du får ta en massa skit för att jag inte kan vara vettig... :) fast jag tror att du gillar det lite oxå! hahhaaa. ha det bäst!

2009-06-06 @ 10:05:46
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ha ha! Leffe, vad fan! Jag satt faktiskt på den i 45 minuter idag. =)



Anna, det är lugnt! Ja lite kanske... Går ju bra så länge jag kan hålla masken. =)

2009-06-06 @ 17:05:26
Postat av: Emma

ja tråkigt värre!! är inte ett dugg intresserad jag



2009-06-06 @ 17:57:41
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0