Neurotisk krokodilfarbror

En sån blev jag attackerad av idag!

Vi kör mjukdjurskampanj på jobbet. För varje mjukdjur som säljs så går 10 kr till UNICEF och Rädda Barnen.
Jag gick mittemellan alla jättelånga kassaköer när en man stoppade mig.

- Vad kostar mjukdjuren, jag vill skänka lite.
- Öh, ja den här krokodilen kostar 99:- till exempel.
- Okej, ja jag vill ju skänka lite.
- Ja, men köp en sån du.
- Ja, jag vill ju skänka lite.
Sen tar mannen krokodilen och trycker hastigt den mot min mun!? Samtidigt som han gör ett litet ljud. What! Sen går han!

Men hallå, vad hände!? Jag blev hyffsat chockad. Det var ju dessutom ca. 300 pers som hade möjlighet att se detta om dom råkade titta åt mitt håll. Jag blev tvungen att gå ut på bakomlagret för att skratta.

Han såg ju helt "normal" ut, propert klädd, var i 55 års åldern skulle jag tippa.
Förut slog det mig att han måste haft tvångstankar. Eftersom han upprepade samma sak flera gånger. Plus att han gjorde nåt märkligt, lite som man kan tänka ibland på nåt tokigt, men aldrig skulle göra...

Vilken bragd. Jag har tvångshånglat med en leksakskrokodil in public!

Ja ja, man får väl vara glad för att man jobbar där man jobbar. Tänk om man hade jobbat i en fiskchark och nån tryckt upp en lax mot ansiktet och sen gått...

Se upp för krokodil farbrorn!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahaha!!!!

2009-11-08 @ 10:02:21
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Jayzee

Ha, ha! Tack för varningen.

2009-11-08 @ 11:57:48
URL: http://jayzee.blogg.se/
Postat av: Therese

Hahaaha att jag missade det!!!!

2009-11-08 @ 19:42:26
Postat av: janet

ha ha ha visst är det härligt!! själv hade jag mest sura jävlar idag!! men de går bra det oxå...

2009-11-08 @ 21:55:48
Postat av: jenny

hahahahaha Underbart!!! =) jag ser det framför mig!

2009-11-11 @ 09:35:40
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: Johanna M

Hahahahahahahahahaha!!!

2009-11-16 @ 10:45:08
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0