Djungelns lag

Verkar som att det är den som gäller i Birsta. Det är ju vansinnigt stimmigt där jämnt och ständigt.

Blev så elak idag på en "medtrafikant". Hade varit och handlat inne på Coop. När jag kom ut hade nåt pucko parkerat såå nära min bil. Lite snett också, så det gick precis så jag fick in matkassen i baksätet. Men sen var det ännu tajtare vid förardörren och min bak är ju större än en matkasse... När jag funderade över om jag skulle hoppa in på passagerarsidan, för att slippa bli smutsig(Det duggade ju dessutom så allt var klibbigt och smutsig) Då tappar jag bilnyckeln under bilen!!! Tror ni jag var glad!?
Fick ta av mig jackan och krypa ner på backen mellan bilarna för att nå nyckeljäkeln.

Skrev ett litet brev på en servett jag hade i bilen och satte på vindrutan. Hrmpf...


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt Cissi!! You go girl!! :)

Blir så nyfiken, vad stod det på lappen?!

2009-10-25 @ 15:29:49
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: janet

ja visst kan man bli arga på alla idioter som inte borde ha körkort överhuvvetaget!!! hejja cissi!!

2009-10-25 @ 18:55:19
Postat av: Cissi

Ha ha! Nåt i stil med: TÄNK PÅ HUR DU PARKERAR! Eftersom du parkerat så nära mig, så smutsade jag ner mig när jag tog mig in i bilen. TACK SÅ MYCKET!

Tycker faktiskt det var lite för mesigt...

2009-10-25 @ 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0