Fredag å ledig

Idag är enda lediga dagen denna vecka. Hade tänkt fixa massa hemma. Men var så trött i morse att jag kände att jag borde nog ta det lite mer piano. Så jag orkar jobba hela helgen.

Åkte till Birsta(Som om man inte får nog av det stället...) Köpte ett par skor och kollade runt lite.
Sen åkte jag och handlade lunch på Baguetterian som jag tog med mig hem till Janet och lilla A. Surrade där ett par timmar. Man hinner ju knappt prata på jobbet, sen hon bytte avdelning så vi ses ju så sällan.
Men det blir storbaluns med jobbet den 5:e december, så då ska vi ut och svänga våra lurviga. Kul ska det bli! Jag har fått en kille som jobbar åt mig på söndagen. Tur det, annars hade det blivit till att ta bilen.

Trodde att rörmokaren skulle komma och fixa klart badrummet denna vecka. Men tji fick jag! Varför lär dom inte ut redan på gymnasiet att om man inte hinner komma så ska man ringa! Svårt att komma ihåg kanske...? Känner att det inte är läge att ringa nu, då exploderar jag i telefonen. Jag vill ju gärna att han kommer, så han kan fixa till dom saker han har misslyckats med tidigare, lös toalettstol och vattenledningar som lossnat från fäste. Annars måste vi ju betala nån annan, som förmodligen inte heller dyker upp, extra för hans missar.

Nu ska jag snart sno ihop lite middag. En variant av pastagratäng blir det.
Ikväll blir det Idol och soft i soffan.
Nice för en soffsäl som jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå.... det där med rörmockare verkar vara helt galet. Hörde någon på jobbet också som hade problem med knäppa rörmockare som gjort jobb och som gjort väldigt fel... som skulle komma tillbaka senare och fixa, vilket aldrig verkar bli av.... så om det till någon tröst så är du inte ensam i "rör-träsket".

2009-10-24 @ 09:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0