Frosty the snowman

Och andra juldängor, kommer snart att snurra runt i mitt huvud. Till veckan ska jag och några till på jobbet bygga upp julbutiken för i år. Och om 2 veckor ska den stå färdig. Så nu börjas det med pynt i mängder.
Sortimentet i år ska visst vara riktigt bra.
Så det blir såå spännande. Är ingen superjulpyntare själv här hemma, men jag gillar att jobba med krimskrams =)
Det ska bli kul att göra nåt annat än sälja kartonger i 2 veckor.

Insåg just att jag inte behöver kliva upp kl. 4 på hela 6 veckor!!! Tagit ledigt den fredagen då vi ska ner till Anna i STHLM, så då föll det sig så att jag får långledigt från att kliva upp mitt i natten =)

Längesedan man var så "vardagsglad". Ler oftast mitt icke tillgjorda leende endast på lediga helger och semesterdagar annars. =)

Fast jag fick höra av en kollega igår att "du som är så god och glad jämnt". Det är ju lite kul, för jag ser inte på mig själv så. Jag trodde jag kunde betraktas som en gnällfia ofta. Han kanske inte ser igen om mitt påklistrade leende ;-)

Nu ska jag ut och piffa i trädgården, medan det är soligt och fint ute. Får se hur mycket som har överlevt om en vecka. =P


Kommentarer
Postat av: AnnaF

ååå, jag älskar julpyssel! =) Då planerar jag in ett besök på IKEA om 2 veckor så jag kan titta på (och kanske handla)lite fint pyssel!

2009-10-09 @ 08:36:48
Postat av: Cissi

Jaa, det måste du göra!

2009-10-09 @ 10:07:21
URL: http://ciber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0