Knäckt

Mår rätt dåligt nu. Fick ont i halsen igår kväll. Hade riktigt ont när jag vaknade i morse. Har känt mig skakis och seg på jobbet idag och nu har rinnsnuvan satt in. En helg i sjuksängen(läs soffan) verkar vänta mig.

Då behöver jag ju inte fundera på vad jag ska göra imorgon när Olle är på golftävling iaf. TRIST! Håller en tumme att det ger med sig.

En positiv sak däremot är att jag och AnnaF ska ner och hälsa på AnnaL en helg i slutet på månaden. 
Det ska bli sååå kul! =)

Nu ska jag gå och lägga mig.
Ha en trevlig helg alla!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja skojar du att det ska bli kul! Kommit överens om färdmedel? :)

2009-10-03 @ 12:36:00
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0