Mata inte djuren

Vem har stoppat i mig alla godsaker det sista halvåret?

Varje gång jag bestämmer mig för att ta tag på allvar med vikten, då går jag upp i vikt. Hur är det möjligt? Nu har jag haft som mål att till februari komma i mindre klädstorlekar. Men det har redan gått åt andra hållet. Skendräktig?

Var och provade jeansleggings idag. Såg en jättestor storlek och liksom fnyste åt att "oj vilka stora". Slutade givetvis med att det var just den storleken som passade min svullna kopp. Förbannat!

När jag kom hem inser jag att mina nya stövlar som jag köpte förra veckan, är alldeles för trånga i skaftet för att få plats med byxor innanför. Alternativt att mina vader är alldeles för tjocka...
Bestämde mig för att lämna igen stövlarna och inte köpa några nya kläder förrän jag gått ner i vikt. Inser dock att jag inte har kvar kvittot på stövlarna. Ahhhh.
Men nu har jag precis ringt och kollat så att jag får igen pengarna mot uppvisande av kotoutdrag.

Få se, hur kul blir det i STHLM i helgen om jag inte får handla kläder, inte äta eller dricka nåt gott...?
Äh, jag får väl köpa inredningsprylar och smygsupa lite då =P

Nu måste jag sanera bilen lite, så jag vågar släppa in tjejerna och nakenvovven i den på fredag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj

Blir bara du och jag..syster och nakenvovven åker redan imorgon =)



klart du får plats med byxorna innanför..men det kan dock medföra att känseln i fötterna försvinner ett tag..har jag hört, hmm harkel =)



På måndag börjar det nya livet.. och vi firar in det med en SUPER trevlig helg i sthlm först!!

2009-10-27 @ 20:39:37
Postat av: Anna

ja man kan ju inte börja ett nytt liv mitt i veckan, det går bara inte.. vänta till efter helgen! eller så kanske jag bara ska handla hem morötter och selleri till fredagsmyset... hmm vad sägs om det. å så har jag ju hårt bröd och vatten, så det ska vi nog klara oss på!! :)

2009-10-28 @ 13:33:56
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag som hade tänkt fasta. Vin och drinkar måste man väl överleva helgen på.



Lämnade igen skorna idag. Frågade till och med expediten först om hon trodde att det gick att tänja ut skorna, men det var visst kört...

2009-10-28 @ 21:15:27
Postat av: Johanna

Hej. Ät o drick utav bara den i Sthlm. Man lever bara en gång!!!

Jomen precis så har jag ju velat ha miniköket från Ikea men den kommer inte in förren om flera veckor. Å Emil fyller imorrn. Men kanske han får vänta och se vad tomten kommer me istället.

2009-10-29 @ 07:45:44
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0