En idol

Nä, inte direkt.
Men jag började dagen med att spela in mig själv på mobilen, sjungande "Ja må hon leva..." i bilen på väg till jobbet. Sen skickade jag det till fröken AnnaL som fyller år idag. Stackars henne! Kanske inte var så snällt, när jag tänker efter...

Nyss sett Idol. Attans vad bra småkillarna är. Rabih och Erik är mina favvosar idag! Ska bli kul att se hur det går sen.

Nästa vecka väntar "fantastiska" tv-programs premiärer. Bla. Bonde söker fru(Kan inte låta bli att se) och sen Mammas pojkar(Hur hemskt och pinsamt kommer inte det programmet att vara, måste ses).

Tänk om man la ner hälften av tiden man lägger på tv och internet. Då skulle ju beach 2010 vara inom räckhåll. Kan säga att jag har tyvärr nåt min toppvikt, någonsin. Folk tror säkert man är gravid.
Måste få ordning på kolossen!

Nu blir det duschen nästa. Sen invänta att mannen i mitt liv ska komma hem från jobbet. Så vi kan titta lite till på tv...

Adíos muchachos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0