Headachepain

Idag är man ledig =) Skönt med en vilodag efter en lång jobbhelg.

Var och klippte mig i morse. Skönt att få nån form på huvudet igen. Var rekordlängesedan jag klippte mig, 10 veckor sedan!

När jag kom hem så tog Olle och jag och åkte till svampskogen en timme. Hittade knappt nå svamp. Pappa hade förklarat vart vi kunde gå, men jag tror vi gick åt helt fel håll. Kunde inte ringa och fråga heller då dom är i Bulgarien. Men men, en skogspromenad är ju aldrig fel. sen åkte vi hem och åt kondis-sallad innan Olle for på jobbet.

Har ont i huvudet för 3:e dagen i rad. Idag är det värst, lite förkylningskänning på nåt sätt. Och det finns det inte tid med!
Så jag håller mig lugn idag och bara slappar resten av dagen. I hopp om att den ska gå över.

Fick nyss höra att min gamla "favorittant" från Norrost har gått bort i helgen som var. (Inte så gammal bara 63 år)Supertrist! Löste jämt korsord med henne på rasterna. Rolig dam som hittade på massa tok.
Tänk vad trist det hade varit där utan alla bus.
R.I.P B-I

Nä nu ska jag ta en huvudvärkstablett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0