Flitens lampa ska lysa starkt

Igår kom våra nya fönster. Så nu ska de bytas ut vilken dag som helst. Jag ser det inte bara som en bra investering för värmen och ljudisoleringen. Utan också en anledning att måla om i vardagsrummet och matrummet. =)
Men jag får väl hålla mig tills vi har värderat om huset...

Innan värderingen ska jag slipa och måla klart det sista i trappen. Sätta 72.000 meter list här och där och fixa klart tvättstugan med målning, bygga diskbänk m.m.
Tur jag är ledig tors-sön denna vecka.

Fast helgen går bort då Olles bror gifter sig på lördag, vilket nog kommer reslutera i seg-söndag för min del. Kul ska det bli med fest!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det blir inge mer bloggande, för det känns som om ingen ändå är intresserad av att läsa :)

2010-02-10 @ 21:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0