Ett år visare, eller nåt.

Jaha, då är man närmare 35 än 30 år... SUCK! Fast egentligen inte förrän kl. 17.02 ;-)

Inte mycket att bry sig om. Som jag sa till AnnaF tidigare ikväll, man får vara glad om man ens blir bjuden på en äggmacka imorgon bitti... =)

Men på tisdag kommer familjerna hit. Sjukt att nu när man inte vill fira att man fyller år, då har familjen blivit jättestor, 18 personer!
Ska slå till och baka ett par tårtor. Jag som alltid gör smörgåstårta i vanliga fall.

Kanske blir ett misslyckande, kanske en hit? Den som överlever morgondagen får se. =)

Nä, nu ska jag lägg ett nät-pussel innan jag knyter mig.
Jo, jag får det. För jag är gammal! Måste aktivera gamm-hjärnan! =P


Kommentarer
Postat av: Öllis

Grattis din gamla höna :)

2010-01-18 @ 14:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0