Nyårshelgen i bilder

På vägen till fjälls stannade vipå McDonalds i Östersund. Ägaren till bilen som stod parkerad bredvid oss verkar vara extremt rädd om sin gamla Audi. Rattlås på, till och med när det bara ska lunchas...


  


På nyårsaftonen åkte vi in till Åre. Per och Johan höll till i backen. Vi andra var på sightseeing, med stopp på bla. chokladfabriken och upp till Copperhill.

    

   

Till kvällen blev det 3-rätters middag och en massa bubbel.
Observera skyddsglasögonen vid öppnandet av butelj...

     

Nyårsdagen började något segt. Men mitt på dagen tog vi en promenad till Ottsjö-centrum och fick en stund ute i det friska vädret.



Såg en liten som verkade haft en hård nyårsafton.



Utsikten från stugan var fantastisk.






Vi fick finväder på hemvägen, så det var såå fina vyer.



Vore det inte för lappsjukan, så skulle man ju inte ha nåt emot att titta på det här varje dag...

Har mängder med fler bilder. Men de får stanna i burken.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe bilden på killen på snowracern är ju oslagbar! men du jag tror att du missuppfattade det hela.. vi va väl inte i något centrum i ottsjö.. eller det kanske är ett centrum om man jämför med bommen... :)

2010-01-10 @ 20:15:04
Postat av: Anna

det va jag som skrev.. :)

2010-01-10 @ 20:15:30
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det var med viss ironi jag skrev centrum.

Kanske skulle skrivit att vi gick till lanthandeln...

2010-01-10 @ 21:39:19
Postat av: Cissi

Pratade med AnnaF tidigare ikväll. Jag berättade att jag är mörkrädd och att det är läskigt att vara ute kl. 4.30 på morgonen när jag ska på jobbet och det är kolsvart ute. För "I Bommen kan ingen höra dig skrika".

Så det ligger nåt i det där om att det inte är nån vidare stor metropol...

2010-01-10 @ 21:44:48
Postat av: Anonym

hahaah den va bra! "I bommen kan ingen höra dig skrika..."

2010-01-11 @ 20:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0