Snipp snapp snut, snön tar aldrig slut

Efter över en timmes skottande i högt tempo, så ställer jag ifrån mig skyffeln. Då hör jag plogbilen svänger in på vägen! Bara att börja om då med vallarna. Lätt ledbruten nu.
Börjar bli svårt att kasta upp snön i snödrivorna nu, då det har blivit så höga snökanter. Snöslunga önskas till nästa år!



Fick ett litet infall för en dryg vecka sedan. Har börjat virka! Det är skitkul måste jag säga! Läste på nätet hur man gör, då jag inte provat virka på 20 år. Har fått ihop en mössa och är nu inne på mössa nr. 2.



Inte världens vackraste, men funktionell =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är!! =) Det enda jag någonsin virkat är något som skulle föreställa en grytlapp, hahaha!

2010-01-28 @ 14:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0