Tokdag

Tror det är tröttheten som har haft överhanden denna dag.

Jobbade morgonpass, vilket betyder minimalt med sömn natten innan. Har så svårt att somna.
Var in på Coop och handlade efteråt. Slog i huvudet rejält i fruktdisken, var en glaskant som stack ut. Som tur var så var det ingen som såg det(Vilket givetis var det viktigaste, inte att huvudet var intakt) Fortsätter förbi vagnen/disken där de har vitlök, oliver m.m. i oljor. Fastnar med väskan i en metallpinne som sticker ut. Som tur var så han jag få stopp innan jag fått med mig hela vagnen...

Ikväll var jag hos mina föräldrar. Hade ett missat samtal ifrån 014 området. Tänkte att det var brorsan som ringt från sina svärföräldrar i Nyköping. Ringer upp han på hans mobil, men fick inget svar. En kvart senare ringer samma nummer igen.
Jag tar i lite extra och svarar/sjunger: "Lillebror...." och ska precis dra i med "pa pa paaaa..." a la Hellström. Då känner jag att det är väldigt tyst och det är nåt som inte stämmer.
"Hallå" säger jag.
"Öhh... Hej, jag ringer från Telia och tänkte kolla om du vill förlänga ditt abbonemang".
PINSAMT!

Jag har tappat mina skills från Eniro(Om jag överhuvudtaget hade några) Nyköping har 015 som riktnummer.

Går och lägger mig nu. Det är lugnast så!

Kommentarer
Postat av: A

hahaha, men du får tänka att du säkert förgyllde säljarens dag med en liten sång..

har du också jobbar på eniro? jag med..därför måste jag ju tillägga att det är 0155 ;)

2010-01-13 @ 15:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0