Vindrutetorkare och pulka-åkning

Jobbade i morse till kl. 10.30.
Åkte sen på Biltema för att reklamera mina nya vindrutetorkare.
Det stod "Top of the line" på förpackningen. Jo pyttsan, tänkte jag. Vilseledande. 
Jag såg knappt vägen i morse när jag åkte på jobbet.
Var in och pratade med dom som jobbade med reklamationer. Slutar med att en av killarna går med ut så jag får visa hus värdelösa de är.
Givetvis blev det ju en väldigt pinsam situation! Jag hade inte tagit av plast skydden som satt på bladen! =-O

Jag satte ju dit dem i mörker och skydden var genomskinliga. Så det var faktiskt inte mitt fel =)
Tänkte nästan muta han med lite pengar för att inte berätta för kollegan...

Har varit med brorsans fru och barn hela resten av dagen. Åkt pulka! Kul! Men jobbigt att pulsa i djupsnö med småbarn. Ett smärre träningspass. Ännu mer spännande att den ena brorssonen var trött och den andra hade en dålig dag. Men det var en hel del skratt oxå!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha men Cissi!! :)

2010-01-21 @ 18:47:50
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: jenny lind

hahahaha....min sambo säger att du har förmodligen gett dom nåt att skratta åt iaf ett bra tag framöver på kafferasterna =)

2010-01-22 @ 19:06:49
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: Cissi

=) Ja du Jenny, jag har varit med om en massa liknande situationer själv när jag jobbat på Byten&Återköp på Ikea. Men brukar fnissa en hel del efteråt! Tur jag bara är på Biltema en gång om året. Färgar håret nästa gång =)

2010-01-23 @ 11:56:45
Postat av: janet

du är bäst!!! ha ha ha

2010-01-24 @ 16:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0