Orkeslöst

Har legat i magsjuka sen i måndags. Själva "magsjukan" gick snabbt över, men febern höll i sig desto längre. Plus att jag inte kunnat få i mig nån riktig mat = trött som attan. Nyponsoppa och fil har det blivit mest.

Men men, imorgon väntar jobb!
Hade tänkt jobba idag egentligen. Men det var tur jag tänkte om och safeade en dag till pga. att jag var så slut, för jag fick lite feber igår kväll igen.
Konstigast är väl att inte Olle har blivit smittad...

Tänk om det var "turkmaten" i söndags som gjorde detta!?



Kommentarer
Postat av: janet

hej gums...

usch låter hemskt det där..det är nog vinterkräkan du haft..den kan man få feber av..det hade vi...blä ser fram emot att få träffa dig imor´gon!!pöss

2010-03-03 @ 22:11:42
Postat av: Therese

Usch då, låter inte alls trevligt..Krya på dig!!!

2010-03-03 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0