Nu är det jul - igen!

Julen närmar sig med stormsteg!
Idag har vi druckit glögg och käkat pepparkakor. Enormt gott med Blossas lättglögg!
Sen har jag beställt julklappar till ena brorssonen. Så nu är hans julklapp avbockad på "listan".
Skönt att vara igång. Rätt som det är, så ringer det på dörren och alla kommer hit på julmiddag.
Ja, det blir firande hemma hos oss i år. Hela min släkt - alltså "hela" 7 personer och troligtvis en bit av Olles familj också. Kul ska det bli!
Är ledig nu i dagarna 2, om ingen ringer och vill att jag ska komma in och jobba vill säga.
Då kanske jag gör det. Kanske.
Ska surfa runt lite till, sen kl. 23.05 är det Helt hysteriskt på kanal 9. Måste ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0