Piggy

Betydligt piggare känner jag mig. Men jag ser för risig ut. Orkar inte piffa till mig. Det är ju en dag imorgon oxå.
Imorgon ska jag ta mig utanför dörren, om jag är lika pigg som nu.
-
Kanske skulle åka och ta en liten pyttig gran i mamma och pappas skog att ha på bron. Det är ju advent på söndag.
-
Har julkänslor utöver det vanliga i år. Ser verkligen fram emot julhelgen och nyårshelgen.
Måste nog ta en sväng på Nordljus och köpa nåt nytt pynt. Såg dom hade lite fina röda prylar, annars går ju det mesta i vitt eller är shabby chic, vilket inte är min grej.
Men dom har ju lite prylar ifrån Rice också, det går ju alltid hem.
-
Premielönen bränner på kontot =)
Tack Ingvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0