Semestersug

Är verkligen i behov av den kommande semesterveckan i september. Jag känner mig så enormt trött och motivationslös på jobbet. Måste hända nåt, måste få nåt mission.
Nu är jag iallafall ledig i tre dagar. I morgon ska jag träffa Pernilla och lilla Molly och ta en tur till Birsta.
Sen på eftermiddagen ska jag hämta upp Anna för en promenad runt Sidsjön och lite surr.
Resten av helgen blir det nog svampplockning, altanfix, grillning och kanske lite barnvaktande.
Åsså vila förstås! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hello! Tror du jag kan ha rätt att fåtöljen Ektorp Jennylund inte finns i grått?! Den bredare fåtöljen i Ektorp finns däremot i grått. Säg att jag har fel :-) Tyckte den färgen var fin, men vill ha den mindre varianten.

2011-08-22 @ 10:12:16
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du har rätt tyvärr, men däremot finns ju Ektorp Muren i svart/mörkgrått. Fast du kanske tycker den är för mörk om du ville ha grått...

2011-08-22 @ 19:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0