Heaven and hell

Det blev bestämt i förrgår att vi ska åka till fjällen helgen vecka 10! Jag längtar sååå mycket! Ska bli skitkul med skoteråkning, sola i snödriva, grillakorv, spela kort och bara mysa.
-
Helgen efter åker dessutom Anna och jag ner till Anna i Sthlm för lite shopping och tjejsnack. Fabulous!
Ser verkligen framemot att få träffa Sthlm's Anna! Vi har ju inte hunnit ses nånting irl sedan...!?
Sedan jul kanske. Tror jag iaf. Försenat tåg var det sist som stoppade vårt möte.
Undra just hur less S-valls Anna kommer vara på mig efter dessa helger, kom jag på.
Hon måste ju stå ut med mig två helger i rad...
-
Olles pappa är tyvärr inge pigg ännu. Han blev liggandes på intensiven i över en vecka, sen fick han besöka en avdelning i 1 dygn innan det var dags för intensiven igen igår kväll. Fy fasen vad jag lider med han! Och alla runt omkring som lever i oro. Så fort Olle får telefonsamtal blir man orolig över att han blivit sämre.
Men det verkar som att det ljusnar lite nu igen.

Kommentarer
Postat av: S-valls Anna

haha, tror du jag kommer bli less på dig..vi kanske blir less på varandra..men det tror jag inte =) I vilket fall vi får ju andrum på veckorna ;)

2011-02-24 @ 08:14:56
Postat av: Cissi

Ha ha, ja tur det då isåfall. Men det tror inte jag heller. =)

2011-02-24 @ 12:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0