Mucho caliente

Ja, finväder var det ju i helgen. Synd bara på hettan. 28,5 grader.
Oserverade just att jag kör 120 km/h när jag fotar... :)
Vi blev bjudna på en god grillmiddag och goda drinkar hos Anna och Johan på fredagen.
Riktigt trevlig kväll! Så rolig att isen tog slut.
Tänk vad roligt man kan ha åt en påse is!
Var längesedan jag skrattade så mycket.
-
På lördagen shoppade vi i hettan och lunchade på Friday's
Tycker vi avverkade väldigt många affärer, trots att vi var lite bakfulla och det var 28 grader ute.
Dagen avslutades med tapas, sangria och daquiries på Café Tabac i gamla stan.
Den där helgen gör jag gärna om igen! Men det får gärna vara lite svalare då...
Tack tjejer! :)

Kommentarer
Postat av: Anna F

Tack själv!! =)

2011-06-14 @ 10:42:05
Postat av: Anna L

Tack för att ni kom! Vi ser ganska varma ut på bilden där nere i högra hörnet.. :)

2011-06-16 @ 21:25:56
Postat av: Anna F

det kanske är för att vi var VARMA =) det var varmt men trevligt..tror dock att fönsterbordet räddade kvällen! =)

2011-06-17 @ 17:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0