Tisdagsledigt

Har varit hos Carro och klippt mig idag. Så nu är jag riktigt korthårig. Får se hur det går att vänja sig med det.
Men kul med lite annorlunda frilla iaf.
Ska ta mig en prommis nu i solen, blir ingen långprommis för jag känner mig lite hängig. Vaknade med superont i halsen och har lite ont i skallen. Men det finns ingen tid för sjukdomar!
Ikväll ska jag ut och äta med några från jobbet. Får se vart det bär av. Jag siktar på catfight om vart vi ska gå ;)
-
Ingen större förbättring för O's pappa. Han ligger fortfarande på intensiven :(
Kan inte andas helt själv utan syrgas och inte vara utan andningshjälp nån längre stund ännu.
Men dock är läget stabilt och han såg tydligen piggare ut igår.
Det verkar som om det kommer bli en lång rehabilitering. Så det blir nog en tuff tid för alla.

Kommentarer
Postat av: Anna

Va spännande..ser fram emot att se din nya frisyr =)

Trist med O´s pappa, hoppas verkligen det blir bättre!

2011-03-01 @ 15:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0