Inte fullt lika vis längre...?

Var och opererade ut min ena visdomstand i morse. Tanden växte mot tandraden.

Gick över förväntan, men det slets, borrades, knäcktes och drogs en hel del.

Och det finns ju trevligare saker att göra för 2.500:-. Fick sy 4 stycken stygn.

Mina första stygn någonsin och dom hamnade i munnen av alla ställen...

Nu har bedövningen släppt nästan helt och det värker en del.

Så det blir till att käka Alvedon och Ibumetin minst resten dagen, det lindrar något.

Jag ser ut som en hamster. Käken är svullen.

 

 

Nu ska jag hacka i ordning min finpasserade sallad till ikväll.

Ska vara barnvakt åt brorsans småkillar.

Var och lånade filmen "Det regnar köttbullar" så vi kan häcka i soffan mestadels.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0