Hamburgare och hårdrock

-
Passade brorssönerna igår. Dom är så lätta att ha hand om nu, det märks att de blivit större.
Vi lyssnade lite på hårdrock(dom är frälst i det), åt hamburgare, jagade varandra, tittade på Rio och åt godis.
-
-
Idag har jag känt mig lite kranken. En förkylning i startgroparna.
Var på apoteket och handlade en påse blandat mot förkylning för 300 pix.
Om 2 dygn drar vi till Korfu, så jag vill inte veta av nå snuva och feber då.
Nu ska vi till Olles M&P och äta slottsstek. Mumma!
-
Passar på att gratta Kenneth och Evelina som fick en liten prins förra fredagen!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för gratulationen!! Och för att du tagit kort på fåtöljen. En fåtölj från Ikea kommer det att bli, har inte bestämt mig för vilken ännu. Ha en trevlig semester!

2011-09-05 @ 21:02:46
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0