Smider planer

Första veckan på semestern kommer att tillbringas i Lofoten!
Förhoppningsvis blir denna strand utgångspunkten för alla strapatser.
Fy farao vad det ska fotograferas säger jag bara! :)
Ska under resan besöka Nyksund, högst upp i Lofoten.
En fiskeby som varit övergiven i en herrans massa år,
men som nu fått några nya invånare som börjat rusta upp spökstaden.
Min mammas mormor Elvine Myklebust, växte upp där i det vita huset högst upp på bilden.
Eftersom jag är en släktforskar-nörd ska det bli extra spännande.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ska bli så nice att ha med sig kameran, bil, vin och en god vän. Fucking perfect!!!Kan ju bli lite sällskapsresan också när jag är med.

2012-04-06 @ 08:20:49
Postat av: Cissi

Ja det ska bli så enormt kul!!!

Ha ha, jo det blir ju alltid lite extra action när du är med :)

2012-04-07 @ 00:23:28
Postat av: jenny

Elvine Myklebust, bara namnet gör mig nyfiken!? Gud, så spännande & vackert resmål =)

2012-04-09 @ 10:54:16
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: Cissi

Ja visst är det ett häftigt namn! :)

2012-04-10 @ 00:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0