Fullt hus

5 brorssöner på rad!
-
-
I lördags var i princip hela släkten här. Var endast Emilia som saknades, Olles brorsdotter.
17 pers. blev vi. Och jag som alltid har ansett mig ha sån liten släkt.
Men man kan väl säga att det är Olles förtjänst att vi är så många. På min sida är vi endast 8 st.
Och räknar vi in alla mina kusiner(hela 2 stycken) och farbror, så är vi allt som allt endast 11 personer.
-
Igår var vi på födelsedagsfirande på Alnö, var Jeanettes tur att fylla år.
Och nästa vecka fyller Olles pappa och brorsans fru år. Alla på en gång!
-
(Testade nya objektivet, därav skiftande kvalitet på bilderna.)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikade bara in för att se hur du har det här i cyberrymden! ;)

Kram Sandra

2012-02-06 @ 10:57:49
URL: http://www.sveaspunkt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0