Gult

Gult är definitivt inte min favoritfärg.
Det finns inte många gula saker runt omkring mig och har inte gjort det sedan 70-talet heller.
Förutom en sak som jag tvingas bära minst 30 timmar i veckan! Mot min vilja bör tilläggas.
Inte smickrande för min kropp och förfular allt.
-
Så gult är verkligen fult ibland!
-
Hemma lyser det gula med sin frånvaro. Detta är det enda jag lyckades hitta.
Ett halvt Glad Påsk och detaljer från en tavla.
-
Det här är en kylskåpsmagnet som jag fått efter världens bästa mormor och morfar. Så den symboliserar min barndom och har följ mig vart än jag bott de senaste 14 åren.
Den har dessutom en kompis som kanske dyker upp en annan vecka.
-

Kommentarer
Postat av: Sandra

:) Haha!!

Det gula GLAD var ju jättefint, jag blev glad!! Tack!

// Sandra

2012-03-22 @ 17:36:02
URL: http://www.sveaspunkt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0