Flytt!

Idag flyttar vi. Sitter just nu i den tomma lägenheten. Måste ju tyvärr ha kvar datorn här eftersom vi inte har internet än i huset.
Är helt slut. Klev upp 4.50 i morse och jobbade. Sen har det packats. Och nu ska det packas upp. Jag prioroterar soffa, säng och tv. Det är dom saker jag kommer använda det närmsta dygnet.
Återkommer med bilder, nu när alla rum är klara förutom hallen. Måste ju bara inhandla lite nya möbler och så.

Blev så himla glad i morse. var en tjej som ville ta mitt arbetspass på annandagen. Så nu är jag ledig ända tills nästa fredag! Jihooo! VILA!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad roligt att ni äntligen får flytta in! :) Hoppas att ni kommer att trivas!

2008-12-22 @ 18:35:31
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0