Jobb, jobb och åter jobb

I måndags började jag på mitt nya jobb. Det vill säga på Tag-Själv-Lagret. Känns som att vi blir ett kanongäng. Vi är 4 st.  som fick tjänster där samtidigt. Jag och 3 Fredrik! Inga problem att hålla ordning på namnen iaf.
Igår morse började jag på min andra avdelning, varupåfyllnad. det vill säga att jag börjar 5.45 på morgonen och plocar upp varor. Kanske är ett jobb man lessnar på i längden, men jag har fått superbra arbetstider, jobbar endast 1 kväll i veckan. =)
Idag är jag ledig och ska nu åka ut och tapetsera som fasen. Känner mig lite stressad nu när det gått 4 dagar som jag inte kunnat vara där ute.
Imorgon är det jobb från 5.45 till 15.45. Sen ska vi på julbord på Löran med några kompisar, med efterföljande glöggkväll. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0