Mellandag med husfix

Har fixat i hallen idag, så snart är även den fräsch. Ska bli så skönt att få ordning på hela övervåningen och inreda "på riktigt".
Lägenheten är tömd och städad, så vi kan äntligen få lämna nyckeln. Jag putsade fönster och Olle och Svärmor städade resten, mycket tacksam så jag hann fixa hemma. Ska bli skönt att bli av med lägan. Kan säga att jag hann bli irriterad på de nya grannarna på1,5 vecka. Så jag är glad att jag slipper bo nära dom nå längre.

Imorgon blir det sushi med Anna, Anna, Per, Olle och kanske Kattis. MUMS! Kul att få träffa Anna dessutom.

Kommentarer
Postat av: Anna

hello! ja det skall bli mycket trevligt att få se hur ni har fått det! å trevligt att träffa er såklart. men kontakta mig med hur många vi blir så att vi köper med oss fisk å ris så att det räcker till alla! :)

2008-12-28 @ 22:51:59
URL: http://anna.leyonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0