Motgångar och motvind

Har gått lite mindre bra för min del i helgen. Allt jag tagit vid har rasat, känns det som.

Började ju med punkan i fredags. Sen tog det bra lång tid att montera ihop tvättställs kommoden, som det visar sig att jag satt ihop fel. Plus att det är 3 märken på lådfronten, så jag måste ringa och reklamera imorgon.
Fick inte heller ihop vattenlås och bottenentilen till tvättstället, åkte i panik ut till IKEA och köpte nya gejor. Men Rörmokaren fick ihop det till slut med lite pussel och plockade ihop blandade delar.

På söndag var jag på mindre bra humör, kände mig oerhört stressad. Eftersom jag har varit förkyld så har snuvan hängt kvar, och nästäppan emellanåt. När jag snöt mig så tjöt det till i mitt öra som fasen, sen tappade jag balansen och kunde inte fokusera blicken. Olle kom emot mig precis och fick hålla i mig. Helt sjukt snurrig! Som om jag var packad och åkte karusell. Otäckt. Nu har jag lite lock i örat som inte vill gå bort helt, men jag provar lite kurer.

Sen har det varit massa små grejor som stört konstant i flera dar...

Kommentarer
Postat av: MP

Jo du jag är också ledig rätt mycket efter juldagen så en fika borde vi ju få till. Vill ju jättegärna se ditt hus också...

ha de gött

2008-12-18 @ 12:27:12
URL: http://jissa-marita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0