Ömma trampdynor

Både igår och idag blev hårda dagar. Upp kvart i 5 jobba till 15. Igår efterjobbet irrade jag runt och letade rördelar för att sen ta en helkväll i huset. Idag åkte jag runt i stan och Birsta och handlade byggmaterial och julklappar. Fötterna är HELT slut, så ont!

Givetvis fick jag ju problem på vägen också, skaj u alltid vara nåt som stör. Stressade till AF för att påanmäla mig. Visade sig att dom öppettider jag sett börjar gälla på måndag... Eter det åkte jag på macken och fyllde på luft i däcken. Åkte hem och bytte om, åkte i väg mot Birsta efter en kvart och då var däcket nästan helt tomt igen, bara å vända.
Har man inte jobb så skaffar man sig. Ytterligare en grej på att-göra-listan.

Nä, nu måste jag se klart Idol. Känns som att Kevin har rejält övertag efter första låten. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0