Ulatornippel och Unigum

Låter ju rätt märkligt och lite kinky. Men det är det däremot inte... Det är delar till vatten och avlopp.

Åkte ut till huset ikväll för att träffa rörmokaren och diskutera hur vi ska gå till väga m.m. Jag fick en låång lista på saker jag ska handla imorgon. Men som tur är så ordnar min snälla lillebror dom flesta sakerna, så jag slipper gör bort mig helt... Tur det!

Känns som att jag skulle behöva ett par kilo ork nu. Lite för mycket att göra och lite för lite tid. Alla sjukdomar har ju sinkat mig, så jag ligger lite efter med mina bestyr. Nån som är sugen på att tapetsera? =)
Bara att gaska upp sig och kliva upp i ottan imorgon. Jobbar 5.45-15, sen inhandlingsrunda följt av snabbvisit på AF(Fick ett brev att dom har avanmält mig från a-kassan för jag inte hört av mig). Sen snabbmiddag och ut till huset med alla grejor till röris och sen tapetsera resten av kvällen. Blir väl magsår till läggdags, eftersom jag under tiden dessutom måste planera alla kommande steg. *Hilfe*

Nä nu ska jag se "Bonde söker fru",. Tur jag har kvar min gamla VHS så jag kan följa alla tv-program, för det har jag ju gott om tid till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0