Utmanad av A

Tre saker jag inte kan vara utan: Min Familj, Vänner och internet...

Tre saker jag ångrar: Att jag inte skaffade 2 proteser som extra armar inför husrenoveringen.

Tre saker som gör mig glad: Brorsans småpojkar, mina vänner/familj och semester.

Tre saker som gör mig arg:  Tidsbrist, mitt dåliga humör och alla små, men irriterande motgångar i vardagen.

Tre människor jag beundrar: Mina föräldrar och min Mormor.

Tre saker jag skulle vilja göra: Resa mer, vinna en STOR slant och gå ner i vikt.

Tre maträtter eller ingredienser jag gillar i köket: Grekisk sallad, halloumi ost, Tacos.

Tre Tv program jag gärna ser: Bonde söker fru, Simon och Thomas och Antikrundan.

Tre saker jag har med mig i livet: Ett antal kilos övervikt, min sjuka humor, sinne för planering.

Tre saker på önskelistan: Att huset ska bli i bättre ordning, en fjällsemester och en svart pall från Bruka.

Tre bloggar jag utmanar: Emma, Johanna och Marita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0