Beach 2008

Fan, det har ju börjat nu! Och jag som inte är i form i år heller =S

Åkte ut till Playa del Juniskär idag och fick några soltimmar med Fru N med barn. Fick hyffsat med färg måste jag säga. Helt otroligt varmt var det, blåste knappt i början, men som tur var kom sjöbrisen efter en stund.

  

På eftermiddagen fick jag dra iväg och hämta Mamma och Pappa på flygplatsen. Flyget var nästan en timme försenat och det var ju mindre kul att sitta på en stekhet flygplats i onödan. Pappa hade visst prova ringa innan dom lyfte från Kreta, men då satt jag tydligen och babblade i telefon, osis!
Men lite belöning fick jag, Gin och godis(inte för att jag var i behov av det sista direkt)



Upptäckte att det finns folk som "hänger" vid landningsbanan för skojs skull. Helt sjukt! Ett par hade med sig solstolar och såg ut som dom suttit där hela dagen och tittat.

Verkar förresten som att Beach 2008 kommer bli lång, vi har tänkt åka till Kreta i September. Kan bli intressant, är ett gäng kompisar som ska åka samtidigt. Får se om vi bokar i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0