Frusna män som är het på gröten

Såg "finalen" på "Frusna män söker kärlek" igår. Har hela tiden haft en liten känsla av att Per-Arne är slemmig på nåt sätt. Igår fick jag också bekräftelse på mina misstankar. Vi har några nya som börjat på jobbet inför sommaren och en kille kommer från Pajala, Per-Arnes hemby. Fick lite inside information om att han betett sig slemmigt mot bla. anställda yngre tjejer. Plus att han har en hemsida där det står att han anordnar bla. flugfiskekurs för enbart tjejer. Bäst på hela hemsidan är bilden på första sidan där han ligger avklädd... Märkligt val av bild! Men jag fick ett gott skratt iaf. =)

Kommentarer
Postat av: MP

Har inte sett denna tvshow... men det räckte att se hemsidan... heheh!!!



2008-06-13 @ 10:55:36
Postat av: Fröken Richter

Ja inte riktigt helt i ordning, jag tror att det är luggen som gör det. Men han la ribban när han tidigt sa: jo.. men såatte.. man vlll ju ha en kvinna som kan ta hand om en, laga maten och hålla ställningarna på gården, i huset för jag jobbar ju mycket jag. Mycket.

Huga.

2008-06-17 @ 22:07:59
URL: http://yanie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja just, det sa han ju nåt om i början. Helt sanslös man. Man kanske ska skicka ett mail till honom om att det är avdragsgilt med hushållsnära tjänster...

2008-06-17 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0