Städat

Blev en riktigt lugn och städad lördag till slut. Trots alla planer som fanns från början. Först var det meningen att jag skulle till Sörberge och grilla hos en arbetskompis. Sen blev det inbokat en dejt med tjejerna. Imorse tog det en annan vändning och till slut så var vi bara 2 stycken kvar. Så vi planerade att äta midag och gå på bio. Men inte heller det blev av, fast det blev mycket trevligt ändå. En tur med bilen, god middag hos Kattis och en film. Inte ens ett glas rött drack vi. Riktigt skötsamma!
Filmen var ju rätt speciell måste jag säga, "A cup of love" hette den, lite skum men oxå lite kul.

Tror till och med att jag ska gå och lägga mig i tid. Får väl se hur länge man får sova ostört, herrn har årlig sommarfest med Farside. Kan nog bli en blöt kväll.

Men på onsdag blir det förhoppningsvis lite mer livat för min del, gatufest-kväll och ledig på torsdag =)

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Tjena Cicci! Tänkt att man hittade dig här! :) Hoppas allt är bra!

Mvh // Annsofie

2008-07-01 @ 18:36:31
URL: http://annso.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0