3 jobb på 3 månader

Looser! That´s me! 

Idag fick jag veta att jag inte fick ytterligare ett jobb. Det stod mellan mig och en till. Nu är det ju 3:e jobbet på 3 månader som jag varit såå nära att få, på samma företag. Men kom 2:a igen!!!

Och jo, jag ÄR bitter!

Sitter och gnolar på den gamla visan "ingen tycker om mig, ingen vill ha mig för att jag äter mask..." (Börjar iallafall misstänka att jag har några konstigheter för mig, eftersom jag blir ratad hela tiden.)

Det är ju fasen att man är en praktiker. Tror inte jag skulle klara av att plugga 100%. Sist jag provade somnade jag ju hela tiden på föreläsningarna, var allmänt oengagerad och hade sämst på tentorna. Även fast det var 13 år sedan så tror jag inte det är nån större skillnad idag. Klarar ju knappt att hålla mig vaken på ett möte som är längre än 1 timme...

Kommentarer
Postat av: MP

Hmm stackars dig... låter ju inge kul. Dra igång nåogn jävla grej med disk.ombudsmannen då om att dom är dumma mot dej?
Eller öppna eget??
Fast skolan är ju rätt ok bara man kommer in i det.
Läs någon praktisk linje.... plåtslagare?
Vad vet jag????????????
Tycker iaf synd om dej!

2008-03-20 @ 08:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0