Husägare

Jaha, då var man med hus då. Och ägare av en stor skuld på banken. GULP!


Har tyvärr jobbat ända till 20.30 ikväll, så jag fick inte åka ut och betrakta ägorna idag. Men imorgon så åker jag ut efter jobbet, tror Mamma kommer en sväng oxå. Så det blir väl till att lägga papp på alla golv och förbereda. Men jag vet att både hon och jag är sugen på att provriva sjögrästapeten...

Rörmokaren skulle titta förbi också. Så det ska bli intressant att förklara vad som ska göras. Pappa som har lite koll är ju tyvärr i fjällen och fiskar. Men det ska nog lösa sig. Kapa lite här och kapa lite där. Eller?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tackar för tipset. Jag ska ta o köpa den så jag blir av med den här skiten nu. :-)

2008-10-02 @ 07:16:35
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0