En vecka på ö i ouzo-land

Vi har haft det såå bra på Kreta! Har sett 2 pyttesmå molntussar på hela veckan. Ett gäng på 11 personer var vi, 6 vuxna och 5 barn. Jag och Olle bodde på ett hotell och de andra bodde på ett annat hotell ca. 300 m därifrån. Vi har ätit gott, druckit gott, druckit mindre gott(Raki) solat och badat. Hur kul som helst att dra iväg ett helt gäng.
Här kommer lite bilder från veckan som gått. Tog 209 bilder, så detta är bara ett axplock. Skippar bilder på barnen, förutom lilla A som tar sig en siesta under hatten (Jag har inte frågat föräldrarna om det är ok att lägga ut bilder).

     

    

Här är vår granne ovanför hotellet, tur man höll sig lugn... =) (Han var rätt söt)



Jag som soldyrkare, Mr. Stavros (Kretas Castro) och badpojken min.

        

Suspekt föremål i nederkanten på bilden(Visar sig vara en fot), äckligt stort djur...

     

Udda viloplats



Sista bilden


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, så härligt!! :) Nu blir jag sugen på att åka iväg igen, men får vänta ett tag med det hehe

2008-09-14 @ 07:26:31
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Anna

Saknar fortfarande gruppbilden.. hahahaa

2008-09-14 @ 20:04:41
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0