Å bilen går bra...

Kanske nån som är sugen på att överta min kabanoss?

Eller ja, Cordoba. Men Emma.B. har fått för sig att den heter som nån kryddig korv. =)

Iallafall så kostar verkstadskalaset ca. 9000:- utöver felsökningarna. Tur man är rik! NOT! Elboxen i bilen har ärgat ihop så alla kontakter måste bytas och abs-boxen har gått sönder. Höll på tuppa av när dom ringde.

Men nu verkar det som att jag kan ordna det privat och köpa en begagnad box. Tur, annars har det inte blivit nåt badrum på nedervåningen på ett tag...

Nä, nu ska jag och min huvudvärk åka och lämna tillbaka mammas bil och sen hämta min kryddkorv på verkstaden.

Auf Wienerscnitzel!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0