Då var melodifestivalen igång då

Men när börjar festen?

Jag tycker överlag att allt var rätt dåligt. Men jag är ju svag för 80-tal så Alcazar svängde mest.
Shirley och Marie Serneholt sjung falskt.
Af Ugglas borde sjunga på engelska och ha lite bättre text.

Skjutsade Olle på fest förut. Jag stannade hemma och laddar istället för personalfesten om 2 veckor. =) Då blir det klackarna i taket!

Har haft finfrämmande ikväll. Marita var på besök. Har ju inte träffats sen stan brann. Mycket trevligt!

Tyvärr har jag fått ont i halsen, blir svårare och svårare att svälja. Håll alla tummar för att det inte blir nå mer sjukdomar nu! Kan ju inte vara möjligt, isåfall måste jag ha nåt allvarligt fel på mitt immunförsvar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sjuk igen?! Men Cissi, nu får du ta och göra nåt åt immunförsvaret :)

Själv har jag fått en stor blåsa på läppen, svullet och jävligt. Inte roligt det heller vill jag lova! :(

2009-02-08 @ 17:42:46
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja, så här sjuk som jag är nu har jag inte varit på många år.

Pendlar mellan 38-39 graders feber och har ont i halsen som faan.

Alvedon verkar bara några timmar.

Pinsamt att jag varit sjuk så många gånger från jobbet. Nu måste jag lägga mig.

2009-02-08 @ 19:35:16
Postat av: janet

alltså det kan inte va möjligt!!!

du måste ha förbrukat dina sjukdagar 2009 redan...

stackare...o så flunsan om o om igen...

ta dig en riktig rackabajsare så ska du nog se att det ger med sig!!! krya på dig babe

2009-02-08 @ 20:58:52
Postat av: Anna

nä men är det sant!?? tycker så synd om dig... krya på dig så hörs vi!!

2009-02-08 @ 23:09:52
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0